ورود |   پنجشنبه 27 مهر 1396
::.. صفحه اصلی ::..
  جستجو
دسترسی سریع

روابط عمومی و رسیدگی به شکایات

34130500

بازرسی
34130833

تلفنخانه
34130831-32

اخبار سازمان اتوبوسرانی
25

دومین دوره آموزش کارکنان سازمان اتوبوسرانی شهرداری اراک برگزار شد

دومین دوره آموزش کارکنان سازمان اتوبوسرانی شهرداری اراک برگزار شد
دومین دوره آموزش کارکنان اتوبوسرانی شهرداری اراک با حضور دو تن از اساتید دانشگاهی و جمعی از مسوولین مربوطه در سالن کنفرانس شورای اسلامی شهر اراک برگزار شد. در این جلسه مباحث آموزش کارکنان این سازمان در حوزه ترافیک و راهنمایی ‌و رانندگی مورد بحث و بررسی دقیق‌تر قرار گرفت.
در ابتدای جلسه مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اراک با اشاره به افزایش میزان جابه‌جایی مسافر توسط این سازمان گفت: از بین 500هزار مسافر درون شهری، این سازمان توانسته تا‌کنون بیش از 200هزار مسافر را در اراک جابه جا کند. طاهری در ادامه نسبت به ارتقاء انگیزه و روحیه رانندگان سازمان اتوبوسرانی گفت: رانندگان سازمان بهتر از هر کسی میتوانند مشکلات و دغدغه‌های کار را تشخیص دهند. وی از کلیه رانندگان تقاضا کرد برای رفع ناهماهنگی‌ها و مشکلات کاری، نظرات و ایده‌های خود را از طریق سامانه پیام کوتاه روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی به شماره 3000434141 ارسال نمایند.در ادامه این جلسه دکتر شیخی یکی از اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی اراک، رفتار اجتماعی رانندگان و برقراری ارتباط با مخاطب را سرلوحه اخلاق و رفتار هرفرد عنوان کرد، وگفت: هر شخص، علی‌الخصوص رانندگان سازمان اتوبوسرانی با توجه به شرایط کاری، محیطی و همچنین زمانی، ممکن است در نحوه برخورد با افراد تحت تأثیر قرار گیرند. وی اذعان داشت: میتوان با مدیریت رفتاری نسبت به خود و ارباب رجوع ارتباطات بهتر و مفیدتری را صورت داد. شیخی با اشاره به این نکته که رانندگان بطور متعادل در 24ساعت روز 75درصد زمان خود را در ارتباط با مردم و جامعه قرار دارند گفت: درک مشترک با مخاطب بهترین رفتار مناسب در خوش‌خلقی با مردم است. وی افزود: بیشترین وتأثیر‌گذار‌ترین مواردی که در نوع برخورد افراد با یکدیگر میتواند اثر مثبت یا منفی رفتاری داشته باشد از نحوه پوشش ظاهری تا حالت چهره وحتی اثر نگاه افراد نسبت به یکدیگر است. شیخی در پایان رانندگان زحمت‌کش را الگو وسر لوحه رفتاری در یک جامعه دانست و خنده رویی، شادابی و صداقت بیانی را نیز مهمترین اصل در تقویت ارتباطات رفتاری بیان کرد. همچنین درادامه این جلسه صابری نسب یکی دیگر از اساتید حوزه دانشگاهی با بیان این که رفتار مناسب و برخورد اجتماعی پرسنل، نشانه شخصیت آنان است گفت: رفتار هر فرد برابر است با اخلاق وشخصیت آن شخص. دکتر صابری نسب ضمن تبریک عید سعید غدیر خم افزود: با استناد به احادیث و روایات میتوان الگوهای رفتاری واجتماعی افراد را در جامعه کنترل و در این خصوص فرهنگ سازی کرد. در ادامه نیز سروان کرمی از مربیان آموزش راهنمایی و رانندگی در این جلسه با اشاره به‌ اینکه قوانین جدیدی تعیین و در جامعه در حال اجرا می‌باشد گفت: عابران موظفند جهت عبور از خیابان‌ها جز تردد در محل‌های مشخص شده، از جمله خطوط وگذرگاه‌های غیر همسطح (پل‌های هوایی) قوانین را رعایت کرده ، در غیر این صورت با هر‌گونه تخطی از قوانین با آنان برخورد خواهد شد.
تعداد امتیازات: (3) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (318)
کد خبر: 548

RSS comment feed نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت

مدیر عامل سازمان (علی اکبر مظفری)

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به (c) 2017 سازمان اتوبوسرانی اراک و حومه می باشد    شرایط استفاده    قوانین