ورود |   دوشنبه 20 آذر 1396
::.. صفحه اصلی ::..
  جستجو
دسترسی سریع

روابط عمومی و رسیدگی به شکایات

34130500

بازرسی
34130833

تلفنخانه
34130831-32

اخبار سازمان اتوبوسرانی
08
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اراک در ارتباط با عملکرد این سازمان دراردیبهشت ماه سال جاری اظهار داشت: از جمله مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته می‌توان به اعزام اتوبوس جهت حمل و نقل نمازگزاران نماز عبادی، سیاسی جمعه، بازسازی و رنگ‌آمیزی 10 عدد از سرپناه‌های سطح شهر، اعزام اتوبوس به مراسمات جشن‌های مبعث و شعبانیه در سطح شهر، اعزام اتوبوس به مراسم تشییع شهید مدافع حرم شهید بابایی اشاره نمود.

رسیدگی به بیش از 80مورد شکایت، انتقاد و پیشنهاد شهروندان در اردیبهشت ماه

رسیدگی به بیش از 80مورد شکایت، انتقاد و پیشنهاد شهروندان در اردیبهشت ماه

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اراک:

رسیدگی به بیش از 80مورد شکایت، انتقاد و پیشنهاد شهروندان در اردیبهشت ماه

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اراک در ارتباط با عملکرد این سازمان دراردیبهشت ماه سال جاری اظهار داشت: از جمله مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته می‌توان به اعزام اتوبوس جهت حمل و نقل نمازگزاران نماز عبادی، سیاسی جمعه، بازسازی و رنگ‌آمیزی 10 عدد از سرپناه‌های سطح شهر، اعزام اتوبوس به مراسمات جشن‌های مبعث و شعبانیه در سطح شهر، اعزام اتوبوس به مراسم تشییع شهید مدافع حرم شهید بابایی اشاره نمود.

مظفری، ادامه داد: آذین‌بندی و برگزاری جشن، نصب تراکت و بنر مناسبتی و چاپ 800 برگ پوستر ولادت و وفات، تجلیل از جانبازان سازمان به مناسبت روز جانباز و پاسخ‌گویی به تماس‌های مردمی با سامانه 3817 همچنین نظارت و کنترل خطوط و رسیدگی به بیش از 80 مورد شکایت، انتقاد و پیشنهاد شهروندان از دیگر فعالیت‌های سازمان اتوبوسرانی است.

تعداد امتیازات: (4) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (150)
کد خبر: 6721
  • رسیدگی به بیش از 80مورد شکایت، انتقاد و پیشنهاد شهروندان در اردیبهشت ماه

RSS comment feed نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت

مدیر عامل سازمان (علی اکبر مظفری)

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به (c) 2017 سازمان اتوبوسرانی اراک و حومه می باشد    شرایط استفاده    قوانین