سازمان اتوبوسرانی اراک و حومه


08

رسیدگی به بیش از 80مورد شکایت، انتقاد و پیشنهاد شهروندان در اردیبهشت ماه

رسیدگی به بیش از 80مورد شکایت، انتقاد و پیشنهاد شهروندان در اردیبهشت ماه

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اراک:

رسیدگی به بیش از 80مورد شکایت، انتقاد و پیشنهاد شهروندان در اردیبهشت ماه

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اراک در ارتباط با عملکرد این سازمان دراردیبهشت ماه سال جاری اظهار داشت: از جمله مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته می‌توان به اعزام اتوبوس جهت حمل و نقل نمازگزاران نماز عبادی، سیاسی جمعه، بازسازی و رنگ‌آمیزی 10 عدد از سرپناه‌های سطح شهر، اعزام اتوبوس به مراسمات جشن‌های مبعث و شعبانیه در سطح شهر، اعزام اتوبوس به مراسم تشییع شهید مدافع حرم شهید بابایی اشاره نمود.

مظفری، ادامه داد: آذین‌بندی و برگزاری جشن، نصب تراکت و بنر مناسبتی و چاپ 800 برگ پوستر ولادت و وفات، تجلیل از جانبازان سازمان به مناسبت روز جانباز و پاسخ‌گویی به تماس‌های مردمی با سامانه 3817 همچنین نظارت و کنترل خطوط و رسیدگی به بیش از 80 مورد شکایت، انتقاد و پیشنهاد شهروندان از دیگر فعالیت‌های سازمان اتوبوسرانی است.

تعداد امتیازات: (4) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (242)
کد خبر: 6721